4ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΑΣ-Εφαρμογές Πληροφορικής Α' ΛΥΚΕΙΟΥ 2014-15 - Ενότητα 2η - Q1 - Εκπ/κός: Πάσχου Κων/να

Σταυρόλεξο - Crossword

Συμπλήρωσε το σταυρόλεξο και κάνε κλικ στο "Έλεγχος" για να ελέγξεις την απάντησή σου. Εάν δυσκολεύεσαι, μπορείς να κάνεις κλικ στο "Hint" για βοήθεια (αλλά θα αφαιρεθεί ένα ποσοστό από το σκορ σου). Κάνε κλικ σε έναν αριθμό στο πλέγμα για να δείς την ερώτηση ή τις ερωτήσεις για τον αριθμό αυτό.
1         2            
                 
                 
  3                 
                 
4     5                
                 
6                   
       7            
                 
                 

Οριζόντια:

1. Στο εκπαιδευτικό περιβάλλον Alice αναπτύσσουμε εφαρμογές με ___________ προγραμματισμό
3. Κατά τη φάση της ____________ του κύκλου ζωής μιας εφαρμογής γίνονται όλες οι απαραίτητες προσαρμογές,

αναβαθμίσεις και διορθώσεις της εφαρμογής, προκειμένου αυτή να συνεχίσει να χρησιμοποιείται απρόσκοπτα και αποδοτικά.
5. Χαρακτηρίζεται έτσι το περιβάλλον προγραμματισμού, όπου ο προγραμματιστής δεν πληκτρολογεί εντολές, αλλά επιλέγει και τοποθετεί κατάλληλα γραφικά στοιχεία (πλακίδια-blocks) με τη διαδικασία "σύρε και άφησε"
6. Κατά τη φάση της _____________ του κύκλου ζωής μιας εφαρμογής καταγράφονται τα δεδομένα και τα

ζητούμενα, οι προδιαγραφές και οι απαιτήσεις των μελλοντικών χρηστών της εφαρμογής.
7. Έτσι ονομάζονται οι διαδικασίες που ορίζουν τις συμπεριφορές των αντικειμένων στον αντικειμενοστρεφή

προγραμματισμό

Κάθετα:

2. Ορισμένοι προγραμματιστικοί ________ παρέχουν τρισδιάστατη (3D) απεικόνιση, π.χ. Kodu, Yenka
4. Είναι το πρότυπο, καλούπι που χρησιμοποιούμε, για να δημιουργήσουμε αντικείμενα στον αντικειμενοστρεφή

προγραμματισμό.